CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Followers

Friday, March 6, 2009

aku disentap lagi.....

on 5 pm i seen my lover blogs....
dia post pasal mlsh kite org ha...so sad n y paling aku sentap
dia mcm nk tgglkan aku...

so i msg dia byk kali ha..about 10x
hurmm on 10.30 dia on phone
aku call dia nk bingcang mlsh kite org
tapi as awlys

suke sgt megelak ..hurmm aku memag x suke sagt ha...
so i take my time n think ..n aku tahu pae mlsh dia

hurmmm....mlsh kolej upenye...n aku memg x paham ape dia tgh alami ha
so i call n try n satel msh dia..
hurmm aku harap janji y daku ucapkan akan ku kotakan

n semue dah ok...gelak tawe y ku rindu...sindirian dia..
hurmm amat aku rindui sentiasa..
n aku hapyy sgt ha,...coz
dia bg aku ciuman y lame aku dpt dari dia

exam dia pon abis...smeu dah ok..

dugan y mencabar aku dgn dia
n bende ni lah buat aku lagi matang..
aku akan usaha utk hagatkan cinte kite org nie
kuatkan lagi jambatan y aku dgn dia bina

y paling sweet dia bg msg y lame aku x dpt ha
hurmm aku harap nie lah
salah terahkir aku buat..

impian aku hanya utk dia cintaku hanya utk ida..
semue segalanya utk dia..

0 comments: