CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Followers

Thursday, March 5, 2009

ape nak jadi degan aku nie....please dear god

y nie aku ambik sbb perasan ensem ha..wekekek
walupon aku tahu muke aku x ensem mane pon ha.huhuhuh
komen eh...heehehe
huhuh..nie time dlm toilet aku pas balik salon ha
huhu alang2 kan ambik lah pic satu ha
perasan sexy hehe slm ati aku buruknye muke aku nie ha
kan kan kan kan
sbb2 aku buat keje gile latak gmbr bodh dlm blognie'
is:
-lame aku x posting blog
-aku gah tension with my selft
-aku x tahu ape aku buat betol
-n aku tgk someone i care berubah dgn mendadak
-n aku dlm ketakutan keilagan dia..
::sakit ati aku pikirkan spe salah aku dah buat ha::
jujur aku dah benci dgn diri aku
aku x suke mcm nie..
n tlg lah aku harap sgt ape aku buat nie betol ha
aku harapkan sagat
dear god please help me

1 comments:

lieya orange M.I. said...

...pujuk la dia...
...heee, sory menyebok...
...=)...