CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Followers

Monday, March 30, 2009

wahh akibat bergadoh

luke sbb salah belasah bende laen lah..huhuhu :P~

jgn suke maen kasaryerk.,...........tenson siot..siot pon x tension mcm aku
masok akal kah ayat aku ini

wah darah aku ....cun gilekan..aku suke tgk darah sbb..dgn darah lah kite tiada

bezanyakan kan kan ...

THIS IS THE STORY OFF LAST NIGHT....FULL VERSION+

12.30 aku dok sibok buat something ha,..then abg aku balik lah..spt biase balik dan memcari mkan...fuh x masok dek akalkan kan kan kan .....sbb duit ade tp nk mintak dgn aku x msk akal nye............kan kan kan...

hurmm sebarnye smlm aku n all the family member mkn nasi minyak sbb aku ade bende nk satelkan...so aku mls ah msk kan ....time abg aku balik tu..abg aku tnye mkn pe..
selambe nye aku berkate2....mkn lauk telur n nasik jerk ha..

wah wah..mau x angin mamt tu ha..alah dia kan de duit mkn dekat luar ha..g pon aku dh tension dgn semue org lah..termsk diri aku sendiri ha...knpe ana x tau lah..huahuahauhau...so back to my story..abg aku menjanahamkn lh brg dlm umh nie ha...huhu ape y dihanamkan aku x ambik port lah...knpe sbb aku pedulik ape....

ari nie short money biase lah ahkir bulan ...kan..huhuhu then aku rase aku ambik tindakan y salah lah utk smbg study aku nie ha....

0 comments: