CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Followers

Saturday, April 4, 2009

adik y x leh simpan rasia

uhuhuh..

  • .mcm biase lahkan adik aku x leh rasia knpe...?
  • mm adik aku x leh caye...knpe.?
  • .sbb dia mmg mcm tu...knpe? sbb dia manje..knpe?
  • sbb dia anak bongsu..knpe?
  • sbb ade kale dia x megaku salah,kenpe?
  • sbb dia x suke kene marah..kenape?
  • sbb dia di manjekan...knpe?
  • alasannye sbb dia pempuan


soooooooooooo aku nk megamuk mls..knpe?? x suke aku nk marah budak bijak pandai smart n soo on....

"x ke gitu adik...kan kan kan..a.mel kan buat semue salah...kan kan kan...
uhuhuhu...biase adik,adik gumpat hal a.mel dlm blog nie a.mel lak buat bende same
kire adillahkan....tapi a.mel x masok hal agame mcm adik eh..adikkan baik"

mls nk buag mase..malas nk g tahu rasia...knpe..sbb aku dah agak adik akukan mulot becok gile...nak aku marah dah lambat..sbb dah manje..nak aku megamuk sbb dia x degar ckp aku...degar cakap abag aku y satu lagi...

biaselah marah sikit nagis...biar lah dia baikkan...susah nk cari salah budak baik nie..hurmm...y aku tahu tggun jwb aku as dia punye abg sudahkan..

apekan daya aku mmg hine...heehheehheeheh....
biarlah,jahat aku hine aku pon.....aku lh bdk suke bt mlshkan.


sooooooooo the moral off the story..dont bee like me....................

0 comments: