CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Followers

Tuesday, April 7, 2009

aku x siap keje lah

aku x leh nk post...soo ade mase aku pos balik ...
pasal cbox aku nk....masokkan balik...aku ade hal buatkan..
bayak keje aku nk siap...

ade mase aku taip ah ok....to me selamat ari jadi,
so aku x mintak ucapan lah sbb aku mls...
cume aku harap aku x nmpk tueeeeeeeeee....
sagt dah pas nie...

umur gedap 19 tahun....serius nie...aku bukan 2o something ah..
sooo jgn lah ingat aku nie muke tue sgt ha...
utk lover aku..mmg dia x tahu ari jadi aku ..dia x ingat pon lah..
wakakak..hampeh siot.....aku x kisah aku x ambik peduli pon ha...


wah ayat jantan merajuk...........(mmg aku merajuk)

aku baru siapkan keje aku td just ambik mase 5 minit..tero tak
wahhhh aku kan suke buat semue last minit ha....n aku gah tension degan someone
sape...orgnye y suke sgt...x kote janji degan aku ha... so aku mls nk pikir sbb dia jugaklah
aku gah gadoh degan someone...siapakah itu semue dah tahu ah///
mls aku sebut


aku baru bagun tdo lah.............muke aku gantok lagi nie..
harap x ade lah bende lagi nk serabotkan kepala aku pas nie ha..
sbb kalo ade y x kene aku melengting lah....

wah nt nk kene kejer bas degan duit aku y lom masok lagi ha
waaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh nie buat aku begang nie ha..dah ah
aku kene berentu keje...4 this sem...tension
bile pikirkan hal duit aku nie.............no money no talk lah...(sbb x leh calll awek aku)



so sampai disini saje teman2 ku....aku bla dulu ah k beb..
kamel~~~~~~~~~~~~~~~~~ out

0 comments: