CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Followers

Saturday, April 18, 2009

aku pink mcm bodoh jerk

kelas x masok...asigment g hantar...wah mcm ade lesen besar aku nie ha......
huhuh aku d kecualikan masok kelas...soo aku just ambik assigment htr jerk...mcm lah aku dh bijak....smlm tdo lmbt.sbb saje nk buat awek ku menagis..muwaaaaaaaaaaaaaaa...
kenape dan sebabnye...lantak aku lah...(padahal aku yg cegeng ah)

dia ade byk mlsh smlm soo aku pon geram ah jugak aku x leh nk tlg byk..aku kan jauh..dia pon jauh jugak...soo aku just leh temankan dlm phone jekr ha...

smlm kene marah kejap...sbb tetibe megamuk ah..uhuhuhh y best aku jerk y kene marah.
jwb jerk phone aku lah y kene tengking dulu ha...(ayat jantan merajuk)

smlm ari jadi adik aku..so aku just ucp jerk ha...alah adik sendiri buat aper bg hadiahkan...bazir duit aku jerk walaupon aku sendiri x ade duit...uhuhu~

pikirkan duiit nie..aku nk mintak somemoney degan abg aku lah....tapi entah peragai dah laen mcm sgt........adik aku y manje dgn dia pon kate mcm tu ha...nk buat mcm mane kn org dh tue..

ari nie x ade ujan x ade ribut melanda aku pakai pnik..........waaaaaaaaaaa knpe..sbb aku maen ambik jerk baju...aku x bwk buku..aku lupe ah..byk sgt aku nk kene pikir.


x suke siot...tension jerk ha...

0 comments: